جستجو کردن

خرید و قیمت انواع پارچه ترگال درجه یک

پارچه ترگال درجه یک، نوعی پارچه با الیاف نخی است که بافتی متراکم و بسیار نرم دارد و معمولا در طرح‌های هندسی و گلدار تولید می‌گردد.

پارچه ترگال درجه یک

پارچه ترگال از نوع درجه یک، مدل های متنوعی دارد که با رنگ بندی و ظاهری بسیار زیبا و جذاب مورد توجه مشتریان علاقه مند قرار گرفته است.

این نوع پارچه با تنوع طرح و رنگ برای گروه های سنی مختلف کاربرد دارد به طوری که بسته به نوع کاربرد متفاوت می باشد.

امروزه علاوه بر استفاده از پارچه ترگال، جهت تولید انواع مدل های مختلف لباس می توان برای دوخت روتختی، به کار برد که از کیفیت و مرغوبیت بالا برخوردار بوده و بسیار پرطرفدار می باشد.

این مدل پارچه در بازار به وفور به چشم می خورد که بسته به نوع کاربرد و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و همچنین در تولید آن از الیاف کاملا طبیعی مطابق با استانداردهای روز دنیا استفاده شده که بر کیفیت بالای کالا افزوده است.

مشخصات پارچه ترگال درجه یک

از مشخصات ویژه پارچه ترگال،می توان به جذاب بودن آن با تنوع طرح و رنگ های خاص اشاره نمود که مشتریان زیادی دارد.

این نوع پارچه از الیاف کاملا طبیعی با جنس محکم و مرغوب تهیه شده است که از نشان استاندارد جهانی برخوردار می باشد.

بنابراین استحکام، مقاومت بالا، عدم پارگی، اندازه مختلف، دوام و سازگاری با هر نوع شرایط جوی خاص از ویژگی های بارز پارچه محسوب می شوند.

همچنین قابلیت شستشوی آسان و سریع از دیگر مشخصه های پارچه ترگال به شمار می آید که برای دوخت انواع لباس های مجلسی و روتختی بسیار پرکاربرد می باشد.

خرید پارچه ترگال درجه یک

برای خرید پارچه ترگال، باید نکات مهمی را مورد بررسی قرار داد تا بهترین و مرغوب ترین نوع آن را خریداری و مورد استفاده قرار داد.

زمان خرید پارچه بهتر است آن را بر حسب نوع کاربرد به اندازه لازم خریداری شود.

هنگام خرید پارچه به جنس آن، کیفیت، و نوع بسته بندی پارچه توجه شود.

سعی کنید پارچه را با توجه به جنس فلامنت و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن خریداری کنید تا از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

هنگام خرید پارچه آن را بسته به سلیقه خود در تنوع طرح و رنگ خریداری کنید تا از زیبایی ظاهری و جذابیت بالا پس از دوخت برخوردار باشید.

قیمت پارچه ترگال درجه یک + خرید و فروش

قیمت پارچه ترگال، با توجه به معیارهای مهمی تعیین می شود که کیفیت، برند و بسته بندی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت آن است.

همچنین نوع پارچه، الیاف به کار رفته در تولید، هزینه تولید، نحوه خرید و فروش، میزان تقاضا و غیره از عوامل بسیار تاثیر گذار بر قیمت محصول به شمار می آیند.

از این رو، مشتریان گرامی می توانند با توجه به نیاز و نوع کاربرد این مدل پارچه را با کیفیت بالا و به صرفه از سایت ما سفارش و خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *