جستجو کردن

پارچه تترون رنگی ساده | خرید با قیمت ارزان

پارچه تترون رنگی ساده بسیار مناسب برای دوخت لباس‌های متنوع برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد که بسیار جنس نرم و لطیفی دارد.

پارچه تترون رنگی ساده

پارچه تترون رنگی ساده

پارچه تترون رنگی ساده یکی از بهترین و پرمصرف‌ترین نوع پارچه‌های موجود در بازار است که در تولیدی‌های لباس از این پارچه بیشتر استفاده می‌شود.

امروزه تنوع لباس‌ها افزایش پیدا کرده و معمولاً از این تترون‌های رنگی برای دوخت لباس‌های کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود.

پارچه تترون انواع مختلفی دارد و در عرضهای مختلف آن را تولید کرده‌اند تا بسته به نیازی که مشتری دارد نو و متراژ آن انتخاب گردد.

این پارچه‌ها در عرض های ۹۰ ،۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ و ۲ متر در بازار موجود می‌باشد.

این تترونها بسیار جنس مرغوبی دارد، می‌توانید مرتباً آن را بشورید و استفاده کنید، برای دوخت انواع مختلف پیراهن مردانه هم بسیار مناسب است.

مشخصات پارچه تترون رنگی ساده

مشخصات پارچه تترون رنگی ساده

مشخصات پارچه تترون رنگی را ذکر می‌ کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید و این پارچه بسیار با دوام و پرکاربرد را خریداری کنید.

پارچه تترون از الیاف پلی استر و ویسکوز تشکیل شده است، مقاومت بالایی در برابر شست و شو و پوشش مداوم و اتوکشی دارد.

به هیچ عنوان آبرفت ندارد و چروک نمی‌شود، همچنین متراژ آن متنوع می‌باشد هر کدام از متراژ این پارچه مناسب برای دوخت یک مدل لباس یا ملحفه یا پرده است.

این پارچه لک نمی‌شود و زمانی که شما آن را می‌شوید مثل روز اول کیفیت خود را حفظ می‌کند، تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست و با تناژ رنگی مختلف می‌توانید آن را خریداری کنید.

خرید پارچه تترون رنگی ساده

خرید پارچه تترون رنگی ساده

برای خرید پارچه تترون رنگی مورد نظرتان حتماً این محصول را از برندهای معتبر خریداری کنید.

در ایران کارخانه‌های نساجی زیادی هستند که در زمینه تولید پارچه تترون رنگی با کیفیت فعالیت دارند شما می‌توانید این محصول را از این برند خریداری کنید.

قبل از خرید به این نکته دقت داشته باشید که برای چه منظور شما این پارچه را خریداری می‌کنید تا بر اساس آن با متراژ مشخص و با عرض تعیین شده آن را تهیه نمایید.

پارچه نباید آب رفت و رنگ پریدگی در آن به وجود بیاید، پارچه تترون نباید نازک یا بدن نما باشد، پارچه‌ای که جنس آن نازک باشد از کیفیت خوبی برخوردار نیست و به هیچ عنوان برای دوخت لباس مناسب نمی‌باشد.

قیمت پارچه تترون رنگی ساده + خرید و فروش

قیمت پارچه تترون رنگی ساده + خرید و فروش

قیمت پارچه تترون رنگی ساده در بازار متغیر است، هر چقدر کیفیت پارچه‌ها و ضخامت آن بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد.

معمولاً رنج قیمتی هر یک متر پارچه رنگی تترون در بازار چیزی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

این پارچه‌ها برای دوخت پیراهن، لباس فرم مدارس، پرده و ملحفه کاربرد دارد و هر کدام از این تترونها قیمتی مختلف و متفاوت خواهد داشت.

برای خرید بهترین و مرغوب‌ترین جنس پارچه تترون می‌توانید از سایت ما در فضای مجازی این پارچه‌ها را خریداری کنید.

کیفیت حرف اول را در پارچه‌های ما می‌زند و قیمت آن هم بسیار مناسب است، کافیست با شماره تماس‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهیم تماس گرفته و سفارش انواع مختلف پارچه را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *