جستجو کردن

بهترین پارچه تترون خارجی + قیمت خرید عالی

پارچه تترون خارجی با داشتن مشخصه های ممتازی همچون مقاومت کششی، درخشندگی و تنوع طرح از کاربردی‌ترین منسوجات صنعتی به شمار می رود.

پارچه تترون خارجی

پارچه تترون خارجی

پارچه تترون خارجی یک نوع پارچه مصنوعی است که با الیافی خاص بافته می‌شود، این نوع پارچه معمولاً از الیاف پلی‌استر باکیفیت بالا تشکیل شده که دارای ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر کشش، عدم انقباض و نرمی و لطافت است.

مهمترین کاربرد این پارچه در حوزه پوشاک است که در این صنعت، پارچه تترون به عنوان یک پارچه سبک و با کیفیت در تولید لباسهای زنانه و مردانه، پوشاک مجلسی، شومیز و شلوار، پیراهن و پتوهای نرم و دمپایی روفرشی استفاده می‌شود.

همچنین در صنعت دکوراسیون داخلی و خودروسازی نیز تترون خارجی برای طراحی رومیزی، پرده، پوشش صندلی و مبلمان و ملحقات دکوراسیونی دیگر کاربرد دارد، پارچه تترون به دلیل مقاومت بالا و قابلیت شستشو و نگهداری آسان، گزینه مناسبی در این صنایع است.

مشخصات پارچه تترون خارجی

مشخصات پارچه تترون خارجی

در بررسی مشخصات پارچه تترون خارجی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تترون خارجی بسیار نرم و خوش دست است، این ویژگی آن را برای لباس‌های راحتی، پوشاک روزمره و لباس‌های شب بسیار مناسب می‌کند.
  2. پارچه تترون دارای مقاومت بالا در برابر لکه‌ها و چروک است که آن را به یک انتخاب مناسب برای لباس مجلسی و لباس‌های مراسم از جمله لباس عروس تبدیل می کند.
  3. دارای شفافیت زیادی است که برای استفاده در طرح‌های خاص و دکوراسیون مناسب است. از این پارچه می‌توان در تهیه پرده‌ها، رومیزی‌ها، تزئینات و دیگر ملزومات دکوراسیون استفاده کرد.
  4. پارچه تترون خارجی دارای خاصیت ضدآب است و در برابر رطوبت مقاومت می‌کند، بنابراین در تولید لباس شنا و پوشاک ورزشی استفاده می شود.
  5. این پارچه دارای مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید است و قابلیت شستشو و نگهداری آسانی دارد.

خرید پارچه تترون خارجی

خرید پارچه تترون خارجی

در خرید پارچه تترون خارجی در وهله اول ضروری است به کیفیت پارچه توجه کنید و بررسی کنید که آیا الیاف پارچه ضخیم و محکم هستند و در طول زمان کشش و سابیدگی ندارند.

مدل و نوع پارچه را نیز در نظر بگیرید، تترون پارچه‌ای است که ضخامت خود را از طریق ضخامت الیاف نخ دارد و ممکن است بسته به ضخامت، نیروی کشش در پارچه ضعیفتر باشد، همچنین، بررسی کنید که آیا کاملاً ضد چروک است یا خیر.

اگر قصد دارید پارچه را برای لباس یا دکوراسیون استفاده کنید، مطمئن شوید که رنگ پردازی پارچه ماندگاری مناسبی دارد و در طول زمان بر روی پوست یا سطح لباس منتقل نمی‌شود، پس ثبات رنگ پارچه را هم در نظر داشته باشید.

قیمت پارچه تترون خارجی + خرید و فروش

قیمت پارچه تترون خارجی + خرید و فروش

شاید بتوان کیفیت را مهمترین عامل در تعیین قیمت پارچه تترون خارجی قلمداد نمود، پارچه های با کیفیت بالا که از مواد با کیفیت و با فرآوری دقیق تهیه شده اند، معمولا قیمت بالاتری دارند.

به علاوه بازار پارچه ها نیز فضای رقابتی قابل توجهی دارد و معمولاً برندها و مارک های مشهور با قیمتهای بالاتر همراه هستند و برندهای معروف معمولاً به مشتریان خود اعتماد بیشتری می دهند و از آن جهت، قیمت های بالاتری را می توانند اعمال کنند.

با این اوصاف هر متر از پارچه مرغوب تترون خارجی در بازه قیمت 75 تا 150 هزار تومان عرضه می شود، شما خریداران گرامی می توانید برای دریافت دقیقترین لیست قیمت این پارچه محبوب و باکیفیت با متخصصان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *